Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем загряване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем загряване

    Здравейте колеги имам си един проблем и се чудя от какво може да е та значи ставам си аз тази сутрин и тръгвам с моята 156 1,9jtd карам 4 км градско и колата си е все на едни градуси навън е 0 c* а стрелката за температурата на водата не се отмества въобще парното духа хладко!!! а мисля да не е от термостат защото единият маркуч който влиза в радиатора е студен а другият си е топъл та значи не е отворил но защо след 4 км въобще неще да вдигне температура благодаря!!!!

  • #2
    4 км не са кой знае какво, на дълъг път каква темп ти държи?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      4 kм за ЖТД е нищо Трябват ти поне още толкова за да помръдне температурния датчик в купето
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        благодаря

        Comment


        • #5
          Или едно по-сериозно задръстване,сутрин при 0 градуса отвън за 10 километра(без задръствания) едва вдигам до 65-70
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            Ниски и са оборотите на нафтата, много и е близко лютеницата, я да видиш бинзинчиту как дато го закараш два пъти преди лютеницата и как скача стрелката....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Ниски и са оборотите на нафтата, много и е близко лютеницата, я да видиш бинзинчиту как дато го закараш два пъти преди лютеницата и как скача стрелката....
              Така така .
              Иначе съм чувал , че за дизелите е желателно колата да е на 90 градуса, иначе не и се отразявало добре, то и за бензина въжи това , но като цяло съм чувал , че за дизела било по-важно. Имали нещо вярно?
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                Така така .
                Иначе съм чувал , че за дизелите е желателно колата да е на 90 градуса, иначе не и се отразявало добре, то и за бензина въжи това , но като цяло съм чувал , че за дизела било по-важно. Имали нещо вярно?
                И за бензина важи ,когато е на студено,тя лютеницата вкусна га е студено ,ма ка чупиш бурканчето става лошо....
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #9
                  И аз имах проблем миналата година и моментално смених термостата.Пооправи се малко но като цяло си загрява бавничко.Пасата от подписа ми качва 90С от момента в който го запаля за 2 минути максимум на едно място покачва малко стрелката и като тръгна за 5-600метра вече е готов.Мерцедес имам дизелов и при него километър е много да заври.Говоря за темеператури под нулата.Приятели със други немски френски и японски коли имат същите положителни отзиви освен един със Фиат Браво, който също е сменял термостати но уви.... Има си им нещо по рождение.Навярно нарочно измислено но малко недомислено!
                  Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                  Comment


                  • #10
                    При нашите дизели ако искаш по-бързо загряване,гасиш парното и темп. се качва два пъти по-бързо след това пускаш парното.

                    П.П. Вчера се возих на пежо 307 ХДИ и те загряват бавно като наште.
                    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      4 kм за ЖТД е нищо Трябват ти поне още толкова за да помръдне температурния датчик в купето
                      Да бе, ако се спускаш по нанадолнище, е така.
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #12
                        апък ако е много на зор работата едно картонче пред радятора/поне така правя на фиатката/ и загряваш за нула време
                        Аlfa156 1.8TS 2000

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                          апък ако е много на зор работата едно картонче пред радятора/поне така правя на фиатката/ и загряваш за нула време
                          Абе то не е на зор ама като гледам другите коли как загряват и се дразня!

                          ---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

                          особенно не искам да слагам кашони!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

                          решил съм дадобавя една лудория зада може да загрява колата по бързо http://62.195.105.49:7080/navi?COUNT...D=1&GUI_LANG=3 ето това

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                            При нашите дизели ако искаш по-бързо загряване,гасиш парното и темп. се качва два пъти по-бързо след това пускаш парното.

                            П.П. Вчера се возих на пежо 307 ХДИ и те загряват бавно като наште.
                            Ми как няя да загряват бавно като те са същите комън рейл мотори бе байчо
                            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                            Comment


                            • #15
                              Моят опит с 1.9 JTD 16V - при външна температура 5 градуса тръгвам и след километър почва да се усеща топлото от парното. След 4 км, вече почти съм стигнал на работа, духа яко топло, а стрелката на температурата е мръднала към 60 градуса.
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                              Alfa Romeo 146 ti

                              Comment

                              Working...
                              X